“تامر حسني” عبر إنستجرام: “إحنا بنواجه حقد وغل”

شارك الفنان تامر حسني جمهوره برسالة وصورة عبر حسابه الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي “إنستجرام”.

وكتب تامر حسني: “نهاركم جميل زيكم ، من كام يوم نزلت بوست تحفيزي ليكم عن النجاح والحقيقة فرحت اوي من استقبالكم للبوست وسبحان الله حسيت ناس كتير كانت مستنية تسمع كلام زي دا، يا جماعة احنا في العصر الصعب دا بنواجه كمية حقد وغل وكراهية وطاقه سلبية مش طبيعية لازم نرد عليها بالعكس لازم يكون في طاقة أكبر بترد على كل الإحباط دا”.

وتابع: “والحقيقة ان انا عندي بعض الخبرات في الحياة من خلال رحلتي المتواضعة أحب أوصلها ليكم، هحاول كل كام يوم أتناقش معاكم في موضوع أو اقترح عليكم حاجة بعملها دايماً، هبدأ بحاجه بعملها بإستمرار وعلمتها للمقربين مني ومواظبين عليها من سنين، وهي انكم حالاً تستحضروا ناس في دماغكم بتحبوهم وتدعولهم بأسمائهم في ظهر الغيب بكل اللي يتمنوه، وكل فترة نكررها ونثبتها زي ما بنثبت حجات تانية في حياتنا مش بالأهمية دي،، والله هتلاقوا تساهيل كتير حصلت مش هتعرفوا بتحصل منين.. يالا بينا دعوااااااااااااااااااااااات”.

وأحيا تامر حسني مؤخرا حفل انطلاق فعاليات بطولة العالم لكرة اليد رقم 27 والتى أحتضنتها مصر على صالات (استاد القاهرة و حسن مصطفى بمدينة السادس من أكتوبر والعاصمة الإدارية الجديدة وبرج العرب) .

يذكر أن الفنان تامر حسني، قد أصدر ألبومه الأخير “خليك فولاذي” والذى يشمل 10 اغانى على مدار الأشهر الأخيرة من العام الماضي، كما تصدر التريند بكل أغانيه

وكانت أول أغنية طرحها تامر حسني من ألبومه الجديد، “اختراع” التي تعاون فيها مع المطرب محمود العسيلي، من كلمات أحمد حسن راؤول، وألحان أحمد زعيم، وتوزيع وسام عبد المنعم.